De Volvo EX40, volledig elektrisch, laat u dagelijks genieten van het leven.

Volvo EX40

Beschikbaar vanaf € 45.995

De Volvo EX40 | Volledig elektrische SUV

Uw perfecte match voor een modern leven. Slimme technologie die elke dag uw leven gemakkelijker maakt.

Bij SvensCar, uw Volvo dealer in Dordrecht, kunt u de toekomst van elektrisch rijden ontdekken met de Volvo EX40. Ervaar een complete rijervaring met moeiteloos verder rijden en sneller opladen. Geniet van krachtige acceleratie en kies tussen de wendbaarheid van de Single Motor of de nog krachtigere prestaties van de Twin Motor met vierwielaandrijving. Kom langs bij SvensCar en ervaar zelf de volledig elektrische EX40 SUV.

De perfecte match voor uw moderne manier van leven. Ontdek hem bij SvensCar, uw Volvo Dealer.

Vanaf € 45.995
Private lease vanaf € 699 per maand.*

Puur elektrisch bereik (tot)

Tot 536 KM

kWh

17.6

Energieverbruik (per 100km)

acceleratie (0-100 km/u)

4.6 s

Geschatte snellaadtijd

10-80%

Gerecyclede Vloermatten C40

Duurzame Interieurkeuze Volvo EX40

Milieuvriendelijke interieur opties voor de Volvo EX40: Gerecyclede bekleding en hergebruikte kunststof vloermatten. Ontdek de waarde van de Volvo EX40.

Volvo XC40 Svenscar Veiligheidsondersteuning

4 Camera's & 360° bovenaanzicht

360°- Overzicht in uw Volvo EX40

Parkeer uw Volvo EX40 met vertrouwen door de vier camera's en het 360° overzicht. Met het uitgebreide overzicht wordt parkeren met de Volvo EX40 moeiteloos.

Volvo Cars App Volvo Assistance

Abonneer u op het Digital Services-pakket

Volvo Cars App

Geniet van alle services op afstand via de Volvo Cars app. U kunt de Volvo EX40 openen en sluiten aan de hand van de Volvo Cars app. Daarnaast kunt u de binnenlucht vooraf zuiveren en het interieur verwarmen/koelen.

Volvo XC40 Harman Kardon Audio

Geniet van optimale audio in uw Volvo EX40.

Harman Kardon-audiosysteem

Maak uw rijervaring compleet en geniet van een meeslepende audiobeleving in de Volvo EX40. Dit eersteklas audiosysteem, optioneel verkrijgbaar, garandeert verfijnde geluidsprestaties die al uw zintuigen prikkelen, ongeacht het genre waar u van houdt.

Voorheen de Volvo XC40 Recharge

De compacte SUV | Volvo EX40

De Volvo EX40, een veelzijdige SUV, verlegt de grenzen van prestaties en comfort met geavanceerde functies die uw rijervaring naar nieuwe hoogten tillen. Een opmerkelijke eigenschap is de state-of-the-art pixel-LED-verlichting, die elke rit verlicht met buitengewone helderheid en precisie. Met 84 LED's per unit past deze technologie zich dynamisch aan aan het verkeer, waardoor u altijd optimaal zicht hebt, zelfs bij weinig licht, zonder andere weggebruikers te verblinden.

Binnenin is de Volvo EX40 ontworpen met aandacht voor comfort en vertrouwen, met hoogwaardige materialen en doordachte details die elke rit plezierig maken. Met functies zoals Apple CarPlay blijft u verbonden en geïnformeerd terwijl u onderweg bent, met naadloze toegang tot bellen, berichten verzenden, navigeren en uw favoriete muziek afspelen, terwijl uw focus op de weg blijft.

Of u nu door de stad rijdt of avontuurlijke routes verkent, de Volvo EX40 voldoet aan uw eisen en biedt een uitzonderlijke rijervaring die zowel praktisch als plezierig is. Met zijn combinatie van krachtige prestaties, geavanceerde technologieën en comfortabel interieur is de Volvo EX40 klaar om elke reis om te toveren tot een opwindend avontuur.

Ontdek vandaag nog meer over de Volvo EX40 bij SvensCar!

SEPP subsidie Volvo EX40

Met de verbeterde batterijtechnologie blijft de Single Motor van de Volvo EX40 beschikbaar in de Essential uitvoering. Nog steeds komt deze in aanmerking voor een SEPP-subsidie van € 2.950. Voor de Single Motor Essential geldt een aantrekkelijke vanafprijs van € 45.995, terwijl de fiscale waarde € 44.830 bedraagt.

Ontdek de Volvo EX40 bij Volvo dealer SvensCar in Dordrecht!

Uitvoeringen Volvo EX40

Essential

Inbegrepen:

• Google Assistent, Google Maps en Google Play Store
  • Led-koplampen
  • Handbediende kussenverlenging

Core

Kenmerken van Core:

• Park Assits, achter en voor

€52.495

Plus

Kenmerken van Core, Plus:

• Stoelverwarming
  • Intellisafe Surround
  • Elektrisch bedienbare achterklep
  • Pilot Assist

Ultimate (extended range)

Kenmerken van Ultimate , plus:

• Panoramadak
  • 360°- camera
  • Elektrisch bedienbare bestuurdersstoel met geheugen
  • Premium Audio by Harman Kardon

Wilt u op de hoogte blijven?

De Volvo EX40: de volledig elektrische SUV

De Volvo EX40, voorheen Volvo XC40 Recharge. Een volledig elektrische SUV die u van het leven laat genieten!

Bekijk onze laatste updates

Nieuws Volvo EX40

Volvo Achterkant Grijs SvensCar

SEPP subsidie voor de Volvo XC40 Pure electric Essential

Profiteer van de SEPP subsidie t.w.v. €2.950,-. De Volvo XC40 Pure electric Essential is de nummer 2 EV van Nederland. De vanaf prijs bedraagt €45.995 (fiscale waarde €44.830).

Waarmee kunnen we u van dienst zijn?

Wij helpen u graag verder.

Waarom kiezen voor ons?

SvensCar?

Onze verkopers staan altijd voor u klaar!

Persoonlijke service & contact

Een ruim aanbod Volvo Selekt. Onze occasions met Zweeds veiligheids- & kwaliteitskeurmerk.

SvensCar is dé Volvo dealer in de regio Drechtsteden en de Alblasserwaard, gevestigd in Dordrecht!